Fisher-Price® jest niekwestionowanym liderem pośród producentów zabawek dla najmłodszych. Mówię to nie tylko z doświadczenia - głosami konsumentów FP zajął I miejsce w kategorii „Zabawki edukacyjne” w ogólnopolskim badaniu w ramach projektu Konsumencki Lider Jakości 2016. Marka Fisher-Price® zdobyła 52% głosów respondentów – uzyskując niemal trzykrotną przewagę nad konkurentami. Przeprowadzone badanie przedstawiło również Fisher-Price® jako najbardziej rozpoznawalny brand w segmencie zabawek.

Ja sama - co dotarło do mnie dopiero teraz - nie znam malucha, które nie posiadałoby choćby jednej zabawki Fisher-Price.

W nadchodzące święta zapewne co któraś zabawka będzie właśnie tej marki. Popularność i względy edukacyjne oraz fakt, że dzieci za zabawkami Fisher-Price przepadają, to nie jedyne powody, dla których warto będzie podarować naszym pociechom podarunek tej firmy.

 



W dniach 2–31 listopada za każdym razem, gdy kupisz zabawkę marki Fisher-Price® sprawisz, że firma przekaże drugą zabawkę na cele charytatywne. Dzięki tej wyjątkowej akcji w samej Europie aż 140 tysięcy zabawek trafi w ręce najbardziej potrzebujących dzieci.


Wartościowa, radosna zabawa z bliskimi to dla dziecka najwspanialszy dar, jaki możemy podarować. Podczas akcji „Podaruj zabawę z Fisher-Price®” za każdym razem, gdy kupowana jest  jedna  z pięciu zabawek naszej marki – Szczeniaczek Uczniaczek, Siostrzyczka Szczeniaczka, Edukacyjny Globus Odkrywcy, Edukacyjny Stolik Malucha lub BeBo „Tańcz i śpiewaj ze mną” – my przekazujemy drugą zabawkę na cele charytatywne – mówi Anna Penza, Brand Manager Fisher-Price®. – Pragniemy, aby wszystkie dzieci na całym świecie miały równe szanse rozwoju i dostęp do wartościowych, edukacyjnych zabawek, które pomagają im osiągać kolejne „kamienie milowe”. Teraz jest to możliwe dzięki ludziom o wielkich sercach, którzy za sprawą jednego prezentu dla swojego dziecka mogą spełniać świąteczne marzenia maluchów na całym świecie – dodaje.


W globalną akcję zaangażowały się tak istotne organizacje charytatywne jak: Save the Children, Worldwide Orphans, Special Olympics, Szpital Dziecięcy w Pekinie, Szpital Dziecięcy Mattel przy UCLA oraz Stowarzyszenie Szpitali Dziecięcych. Dzięki Fisher-Price® organizacje te w samej Europie rozdadzą wspólnie aż 140 tysięcy zabawek dobranych odpowiednio do wieku i potrzeb dzieci.



Partnerami akcji są sklepy sieci: Carrefour, Leclerc, Smyk, Toys „R” Us.

Akcja trwa od 2 do 31 listopada.